اس ام اس خیانت و جدایی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

سلام من ابراهیم طهماسبی 15 ساله از بلداجی هستم امید وارم ازمطالب وبلاگ استفاده کافی را ببرید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مطالب اخیر وبگاه

 

مرگِ یه رابطه از جایی شروع میشه که موبایل ها میره روی سایلنت…
اینجا سرزمین واژه های وارونه است:
جایی که گنج “جنگ” می شود
درمان “نامرد” می شود
قهقه “هق هق” می شود
اما دزد همان “دزد” است
درد همان “درد”
و گرگ همان گرگ…
::
::
تو کسی که خنده اش طعم زمستان میدهد
من همان که ابتدایش بوی پایان میدهد
خوب میدانم که یک شب ، یک شب بی انتها
عشق روی دستهای بی کسم جان میدهد
::
::
کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت، اینگونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمیخورم ولی باور کن کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت
::
::
از تنها بودنم راضی نیستم؛ اما… خوشحالم که با خیلی ها نیستم…
::
::
دیگر قاصدک ها به دست ما نمیرسند!
چون شرم دارند پیغام چند نفر را به یک مقصد ببرند!
::
::
همبازی هایمان را تا وقتی دوست داریم،
که خوب می بازند !
::
::
چقدر زمونه بی وفاست
نمی دونم خدا کجاست
یکی بیاد بهم بگه کجای کارم اشتباست ؟
گاهی می خوام داد بکشم اما صدام در نمیاد
بگم آخه خدا چرا دنیا به آخر نمیاد ؟
::
::
تنها شادی زندگیم این است که هیچ کس نمی داند تا چه حد غمگینم
::
::
من اگر دختر/پسر نفرین شده ی اندوهم، یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم
تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی که فقط لایق آتش زدنی
::
::
هیچ شباهتی به یوسف نبی ندارم
نه رسولم
نه زیبایم
نه عزیز کرده ام
نه چشم به راهی دارم
فقط در چاه افتاده ام
::
::
خودت باش
همه ی نقش ها قبلا گرفته شدند
::
::
بسیار تماشایی و آراسته ای، از رونق ماه آسمان کاسته ای
انگار نه انگار که مارا دیدی، از روی کدام دنده برخاسته ای
::
::
این کلبه چون آتشکده ، زندان من است
بیمارم و دیدار تو درمان من است
هر چند که تنها و غریبم اینجا
از عشق تو صد خاطره مهمان من است
::
::
دریا چه دل پاک و نجیبی دارد
بنگر که چه حالت غریبی دارد
آن موج که سر به صخره ها میکوبد
با من چه شباهت عجیبی دارد
::
::
من گفتم خاکی ام
ولی نباید آسفالتم کنی که
::
::
چشات دیگه از من خسته و سیره / اما هنوز چشمای من اسیره
فقط بدون که این دلشکسته / منتظره بگی واست بمیره
::
::
گاهی حتی جرات نمی کنم پشت سرم رو نگاه کنم که ببینم
جام خالیه یا نه !
::
::
درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند
معنی کور شدن را گره ها میفهمند
سخت بالا بروی ، ساده بیایی پائین
قصه تلخ مرا ، سرسره ها میفهمند
::
::
عاشق شدنم خودش یجور بد شانسیه…
::
::
تو به احساست بیاموز نفس نکشد
هوای دل ها آلـوده است.
اینجا فاصله یک عشق تا عشق بعدی
یک نخ سیگار است !
::
::
اگه یه روز حس کردی که عاشق دو نفری ، دومی رو انتخاب کن
چون اگه واقعا عاشق اولی بودی به عشق دومی گرفتار نمیشدی
::
::
چه دنیای عجیبی ست ! هر وقت حرف ِ دلم را زدم ، دلت را زدم
::
::
این روزها همه میرن! اگر کسی اومد تعجب کنین… مشکوک میزنه…
::
::
نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم
و نه به فرداهایی که “شاید” بیایی
می خواهم امروز را زندگی کنم
خواستی باش، نخواستی نباش…


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده ابراهیم طهماسبی در دو شنبه 13 آذر 1391 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستان وبلاگ و آدرس htb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب‌ها